Nieuwe merkidentiteit voor CWS Cleanrooms

Reinraum Experte

Persoonlijk deskundig advies

Vrijblijvend en op maat voor jouw sector

Ben je al klant van CWS?
Verborgen velden

Ik ga akkoord met het gebruik van mijn gegevens om (telefonisch) contact op te nemen. CWS vindt jouw privacy belangrijk, bekijk onze privacy policy.

19 April 2024 Cleanrooms

Betrouwbare expert voor contaminatiebeheersing

Precies op tijd voor LOUNGES 2024, een van de belangrijkste vakbeurzen in de cleanroombranche, presenteert CWS Cleanrooms zich met een nieuwe visuele identiteit.

Betrouwbare kledingconcepten, professionele reiniging, passende verbruiksmaterialen, service op locatie en getraind personeel dankzij opleidingen: CWS Cleanrooms ondersteunt klanten holistisch als full-service provider. Dit is de afgelopen jaren gecommuniceerd naar de markt en naar klanten. Hoewel CWS Cleanrooms is begonnen als textieldienstverlener met cleanroom wasserijen, is het bedrijf nu uitgegroeid tot veel meer dan dat.

Volledige service van een team experts

"Deze unieke USP van de full-service provider is geweldig", legt Markus Schad, Managing Director van CWS Cleanrooms, uit. "De klant heeft ÉÉN betrouwbare partner voor alles wat hij nodig heeft. Natuurlijk beslist iedereen zelf van hoeveel van onze diensten ze gebruik willen maken. Maar van één aspect profiteren ze het meest: ons netwerk van experts achter de schermen!

Jarenlange ervaring, uitgebreide expertise en de passie van elk individu voor de cleanroomindustrie zorgen voor betrouwbare, efficiënte, en duurzame cleanroomprocessen voor onze klanten. Onze experts houden zich dagelijks bezig met individuele klantvereisten, creëren transparantie en zorgen door middel van netwerken voor een geweldige procesoptimalisatie en de beste oplossingen. Naast tijd- en financiële voordelen zorgt dit ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op hun kerntaken. Een toegevoegde waarde die tegenwoordig ongelooflijk belangrijk is."

Deze deskundige aanpak wordt nu ook duidelijk benadrukt in het visuele uiterlijk.

Xperts

Katrin Hößler